وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تخصصی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۷ اسفند ۱۴۰۲

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به کجا مراجعه کنم؟

تماشای تلویزیون باید کاری لذت بخش باشد. اما زمانی که تلویزیون شما دچار مشکلات و ایراداتی می شود، لذت بردن از تماشای آن دیگر ممکن نیست. اگر تلویزیون شما دچار مشکلاتی در نمایش تصویر شده است و از این موضوع کلافه شده اید، ما اینجا هستیم تا به سریع ترین شکل برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما اقدام کنیم.
می گویند که هیچ مشکلی بدون راه حل نیست. وقتی پای تعمیرات تلویزیون به میان می آید، این حرف می تواند کاملا درست باشد. البته در صورتی که شما تعمیر تلویزیون خود را به یک تیم متخصص و حرفه ای بسپارید. در چه صورتی تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارد؟ چه ایراداتی در تلویزیون قابل حل هستند؟ قیمت تعمیر تلویزیون شما چقدر خواهد بود؟ در ادامه بررسی خواهیم کرد.

کدام ایرادات را می توانید به ما بسپارید؟

ما با برخورداری از تیمی از متخصصان حرفه ای ، در خدمت شما عزیزان هستیم تا دیگر نگرانی از بابت تعمیر تلویزیون خود نداشته باشید. برخی از ایرادات رایج در تلویزیون ایکس ویژن و دیگر برند های تلویزیون را در ادامه مشاهده می کنیم. حتما این موارد را مطالعه کنید. چرا که برای هر کدام از این ایرادات، راه حل های آسانی پیشنهاد داده ایم که خود تان هم می توانید به راحتی درخانه امتحان کنید. با امتحان کردن این ورش ها، ممکن است خود تان به راحتی بتوانید نسبت به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود اقدام کنید.
در صورتی که روش های پیشنهاد شده را امتحان کردید و جوابی نگرفتید، نتیجه می گیریم که ایراد تلویزیون شما جدی است. بنابراین، نیاز به تعمیرات جدی و اساسی توسط یک متخصص خواهد داشت. در این صورت از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید تا در اولین فرصت و به سریع ترین روش، به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما بپردازیم.

سوختگی پیکسل

پیکسل ها در واقع ذراتی هستند که تصاویر را تشکیل می دهند. یکی از ایرادات رایج در تلویزیون، سوختن برخی از پیکسل ها در صفحه نمایش است. این ایراد بسیار اذیت کننده است! قطعا هیچکس دلش نمی خواهد هنگام تماشای تلویزیون، نقاط مشکی یا سبز رنگی در وسط صفحه نمایش مزاحم او شوند.
برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن که دچار سوختگی پیکسل شده است، چه کنیم؟

اول باید اطمینان حاصل کنید که پیکسل ها واقعا سوخته اند یا این که فقط گیر کرده اند؟ پیکسل های سوخته و پیکسل های گیر کرده، دو مشکل مجزا در تلویزیون هستند. اگر پیکسل ها گیر کرده باشند، به رنگ های متفاوت دیده می شوند. در این حالت، پیکسل ها دجار سوختگی نشده اند. فقط جا به جا شده اند و در جای مناسب خود قرار ندارند. اما اگر پیکسل ها سوخته باشند، نیاز به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خواهید داشت.

به علاوه، توصیه می کنیم که ابتدا اطمینان حاصل کنید که مشکل از صفحه نمایش است. باور تان نمی شود که گاهی یک لکه یا گرد و خاک بر صفحه نمایش، چقدر می تواند شبیه به پیکسل به نظر برسد! بنابراین قبل از این که تصمیمی برای تعمیر تلویزیون خود بگیرید، توصیه می کنیم که صفحه نمایش را کاملا تمیز کنید.

تلویزیون خود را به دستگاه بازی یا کامپیوتر وصل کنید. اگر در این حالت مشکل برطرف شد، ایراد از اتصال است. در غیر این صورت، برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با کارشناسان سیماتعمیر تماس حاصل فرمائید.

اختلال در نمایش رنگ

اگر تلویزیون شما رنگ ها را به درستی نمایش می دهد، قطعا نیاز به تعمیر دارد. گاهی اوقات تغییر رنگ ها در تلویزیون می تواند به تدریج رخ دهد. در این حالت، ممکن است شما ابتدا متوجه تغییر خاصی نشوید. چرا که ابتدا فقط یک رنگ در تلویزیون دچار مشکل می شود. بنابراین تغییر خاصی به چشم نمی آید. اما اگر به فکر تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود نباشید، این مشکل به مرور بیشتر و بیشتر خواهد شد.
اما هیچ جای نگرانی نیست. اختلال در رنگ های تصویر مشکل بزرگی نیست و به راحتی حل می شود. کافی است با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت به راحتی مشکل اختلال رنگ در تلویزیون شما را حل کنیم.

3 خطوط اضافی و پارازیت بر روی صفحه نمایش

اگر بر روی صفحه نمایش شما خطوط اضافی دیده می شوند، احتمالا کانتکتر (اتصال دهنده) شما مشکلی دارد. این مشکل بسیاری اوقات در اثر نزدیکی تلویزیون با یک شیء آهنربایی به وجود می آید. وجود خطوط اضافی بر روی صفحه نمایش بسیار اذیت کننده است و می تواند به کلی باعث مزاحمت شما شود. حتی اگر تلویزیون شما ضد آهنربا باشد، باز هم ممکن است دچار چنین مشکلی شود.
مشکل پارازیت و خطوط اضافی بر روی صفحه نمایش، می تواند به علت شل شدن کابل ها نیز به وجود بیاید. در این صورت، برطرف کردن این مشکل کار راحتی است. اما نیاز است که با کارشناسان سیماتعمیر تماس حاصل فرمائید تا مشکل شما را حل کنیم.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×