وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال در تبریز

ایجاد:
۰۲ آذر ۱۴۰۱

مارشال الکترونیک یکی از برندهایی است که محصولات آن هر چند از نظر کیفی در درجه دوم نسبت به برندهایی مثل سونی و یا ال جی و سامسونگ قرار می گیرد اما در سطح کیفی خود و نسبت به سایر تویدکنندگانی که در این سطح قرار دارند تولیدات با کیفیت تری ارائه می دهد. در ادامه به بررسی مراحل فنی تعمیر تلویزیون مارشال در یکی از تلویزیون های LED این کمپانی با مدل کد ME-4021 می پردازیم :

یکی از ویژگی های محصولات مارشال استفاده از قطعات اختصاصی است به این معنا که هر چند تولید بسیاری از قطعات دستگاههای مارشال توسط تولیدکنندگان دیگر صورت می گیرد اما این قطعات فقط در دستگاه های مارشال استفاده شده است و این نکته را می توان یکی از نقاط قوت این سازنده چینی به حساب آورد.

در تلویزیون ال ای دی مارشال با مدل کد ME-4021 از یک برد یکپارچه برای مین برد و برد پاور استفاده شده و برد تی کان هم با برد آدرس دستگاه یکی شده است و این بدان معناست که تلویزیون فقط دارای یک برد راه انداز است. ضمن اینکه راه انداز بخش بک لایت تلویزیون هم روی همین برد قرار دارد.

چرا همه نمایندگی های مجاز را انتخاب می کنند؟

استفاده از قطعات اصلی
از مهمترین پارامترهای تعمیر تلویزیون و لوازم تصویری پیشرفته، استفاده از قطعات مصرفی و لوازم یدکی اصلی و اورجینال در تعمیر این لوازم میباشد.

برخورداری از کادر مجرب و متعهد
کادر فنی و مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصلی را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آنها در هنگام تعمیر تلویزیون و سیستم صوتی خانگی خودداری میکنند.

عیب یابی کامل دستگاه
این مرکز به صورت تخصصی قادر به تعمیر تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک ، پلاسما و دیگر برند ها می باشد.

مشکلات متداول
بررسی مشکلات و معایب تلویزیون مارشال
در بعضی مواقع با گرفتن مشاوره و رعایت بعضی نکات تلویزیون شما نیازی به تعمیر پیدا نمی‌کند، ولی بعضی ایرادات وجود دارد که نیاز است حتما تکنسین های متخصص دستگاه را بررسی و رفع عیب کنند در ادامه به رایج ترین این ایرادات پرداخته ایم.

چه زمانی با نمایندگی تعمیر مارشال تماس بگیریم؟

در صورتی که تلویزیون شما به این مشکلات دچار شده بدون اینکه از سمت خود اقدامی کنید اول دستگاه خود را از برق بکشید و سریعا با مرکز تعمیرات تلویزیون Marshal تماس بگیرید.

تلویزیون مارشال فقط صدا دارد و تصویر ندارد

زمانی که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد ، ممکن است دو علت داشته باشد که مهم ترین علت آن خرابی بک لایت یا همان لامپ های ال ای دی و لامپ ها ی ال سی دی پشت پنل است.

در صورت بزور سوختگی در تعدادی از آن لامپ ها یا کل بک لایت های تلویزیون مارشال ، قابل تعمیر و برخی غیر قابل تعمیر و باید کلا تعویض شود.

علت بعدی نیز می‌تواند آبخوردگی پنل دستگاه مارشال باشد که در برخی موارد دیده شده که تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد وعلت ها ی دیگر هم می‌تواند باشد که باید تلویزیون تست شود تا مشخص شود.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×