وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون ال جی

توسط:
ایجاد:
۲۳ مرداد ۱۴۰۰


تعمیر تلویزیون می تواند مشکلات این دستگاه را برطرف کرده و عمر آن را افزایش دهد؛ اگر مراحل عیب یابی و ترمیم به درستی انجام شوند. یعنی تعمیرکار به درستی تشخیص دهد که مشکلاتی همچون روشن نشدن، خاموش شدن، تصویر نداشتن، پرش تصویر، قطع شدن صدا یا تصویر، سیگنال نداشتن و … دقیقا ناشی از خرابی کدام قطعه هستند.

پس از آن قطعه یا قطعات آسیب دیده ترمیم می شوند. گاهی نیاز به تعویض اجزای تلویزیون است که در این صورت، قطعه جدید باید اورجینال باشد تا بتوان نسبت به عملکرد درست و بی نقص آن اطمینان کامل داشت. در ادامه نکاتی را در خصوص روند تعمیر تلویزیون ال جی به شما ارائه می دهیم که در مورد تلویزیون های دیگر برندها نیز قابل استفاده هستند. پیشنهاد ما این است که برای اطمینان از ترمیم صحیح تلویزیون، تنها به تعمیرگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. تیم تعمیرات تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران این اطمینان را به شما می دهند که صفر تا صد عیب یابی و ترمیم انواع ال سی دی و ال ای دی برند ال جی را به حرفه ای ترین شکل انجام دهند.

هزینه تعویض پنل تلویزیون ال جی

یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون همان پنل یا نمایشگر تلویزیون است که نسبت به ضربه و کوچکترین میزان رطوبت آسیب‌پذیر است و اکثر اوقات که دچار مشکل می‌شود، راهی جز تعویض آن وجود ندارد. متاسفانه هزینه تعویض پنل تلویزیون با خرید یک تلویزیون جدید برابری می‌کند؛ به همین دلیل گران‌ترین قطعه تلویزیون به حساب می‌آید؛ از این‌رو اکثر تعمیرکاران به کاربران توصیه می‌کنند که به جای صرف هزینه برای تعویض پنل تلویزیون، یک تلویزیون نو بخرند.

تصویر نداشتن تلویزیون درحالیکه صدا دارد، افتادن خطوط عمودی و افقی بر روی تلویزیون، تیره شدن قسمتی از تصویر، نمایش یک یا چند نقطه سفید رنگ در تصویر و … همه نشان‌دهنده بروز مشکل برای پنل تلویزیون هستند. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در تلویزیون ال جی مواجه شده‌اید، بهتر است عیب‌یابی این دستگاه را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی بسپارید؛ تا تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی این دستگاه تشخیص دهند پنل آن قابل تعمیر است یا اینکه باید تعویض گردد و درصورتی که باید پنل تلویزیون تعویض شود، متناسب با مدل آن هزینه تعویض پنل تلویزیون ال جی را به شما اعلام کنند؛ درنهایت اگر تمایل داشتید، پروسه تعویض پنل تلویزیون را انجام دهند.

تلویزیون به صورت متوالی خاموش و روشن می‌شود

مشکل روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون ال جی بیشتر در مدل‌های سری LN تلویزیون‌های ال جی دیده شده است. بروز این مشکل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد اما تجربه نشان داده است که رایج‌ترین دلیل بروز این مشکل خرابی مین برد یا برد پاور تلویزیون ال جی است. مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون وظیفه برقراری ارتباط بین اجزای مختلف تلویزیون را برعهده دارد. به گونه‌ای که هر یک از درخواست‌های کاربر مانند روشن شدن تلویزیون یا تعویض کانال و خاموش شدن تلویزیون اول توسط مین برد تلویزیون بررسی شده و سپس به قطعه مورد نظر ارسال می‌شود.

برای مثال زمانی که با فشردن دکمه پاور بر روی کنترل قصد دارید تلویزیون را روشن کنید، مین برد تلویزیون پیام روشن شدن تلویزیون را به برد پاور این دستگاه ارسال می‌کند. سپس تلویزیون روشن می‌شود. حالا تصور کنید که مین برد تلویزیون از کار بیافتد یا خراب شود. با این وجود نه تنها تلویزیون روشن نمی‌شود بلکه هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×