وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی اصلی تعمیرات تلویزیون سونی sony در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۵ مرداد ۱۳۹۹

سیما تعمیر نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در تبریز آماده خدمت رسانی به شما در تبریزمی باشد. براي هرچه بهتر انجام شدن فرآيند تعميرات تلویزیون سونی ، از متخصصان این حوزه استفاده شده است. همچنين با توجه به ساختار تلویزیون سونی ، ابزار و تجهيزات  پيشرفته اي براي تعمیر اين دستگاه به کار گرفته شده و به این صورت ، هرگونه مشکل و اختلال در عملکرد آن برطرف خواهد شد.

از آنجا که تلویزیون محصولي بسيار پر مصرف بوده و ممکن است دچار مشکلات و خرابی های زیادی شود، مطلب این صفحه را به ارائه ي توضيحاتي در مورد فرآيند تعمير تلویزیون سونی اختصاص داده ايم. اميدوارم مطالعه ي اين مقاله براي شما مفيد واقع شود.

راهنمایی تعمیر تلویزیون سونی

اگر بگوييم تلويزيونهاي سوني همانطور که در بخش فروش تافته اي جدابافته هستند در بخش خدمات و تعميرتلويزيون هم جايگاه ويژه اي دارند اغراق نکرده ايم. در بخش مدل کد تويزيونهاي ال اي دي سوني با پيشوند KDL و KLV شروع مي شود و با سايز دستگاه برحسب اينچ ادامه پيدا مي کند و سپس سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. بعنوان نمونه KDL-46EX520 تلويزيون LED سوني در سايز 46 اينچ و سري ساخت EX و ورژن 520 از اين گروه است.

در بخش تعمیر تلویزیون سونی مدل تلویزیون بسیار مهم است چون هر مدل تلویزیون خرابی های شایع خود را دارد. پس بهتر است قبل از تماس با تعمیرگاه تلویزیون سونی ابتدا مدل دستگاه را از قاب پشت تلویزیون بخوانید. در صورتی که نتوانستید مدل را از روی تلویزیون بخوانید می توانید از دفترچه راهنمایی تلویزیون و یا کارت گارانتی کمک بگیرید. یک قسمت از کارت گارانتی مربوط به مدل تلویزیون می باشد.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی

همانطور که در بخش تعمیرتلویزیون ال ای دی گفتیم شاید مهمترین نکته ای که باید در بخش تعمیرتلویزیون سونی مورد توجه قراربگیرد سیستم Self Diagnostic باشد که با توجه به تفکیک کامل تر تلویزیونهای LED و LCD در قطعات و بردهای تشکیل دهنده تلویزیون نسبت به سایر تلویزیونهای قدیمی تر از کارایی بالاتر و دقت بیشتری برخوردار است.

کارکرد این سیستم که در بخش روشن نشدن و چشمک زدن تلویزیون سونی شرح مفصلی درباره آن داده شده به نحوی طراحی شده است که در هنگام بروز هرگونه مشکل و ایراد در کار قطعات دستگاه ، مدار پروتکشن دستگاه فعال شده و تلویزیون را به حالت استندبای می برد و چراغ استندبای در این حالت شروع به چشمک زدن می کند که این چشمک زدن دارای تعداد مشخص و واحد در یک ثابت زمانی است و به بیان ساده تر در صورت خرابی در یکی از مدارات , تلویزیون بعد از روشن کردن به حالت استندبای می رود و چراغ قرمز جلوی دستگاه چند بار چشمک می زند و پس از مکث 2 ثانیه ای مجددا همان تعداد بار اول را تکرار می کند و این تعداد ثابت که تا خاموش کردن کامل و یا قطع برق دستگاه معیوب ادامه دارد مشخص کننده محل ایراد و قطعات معیوب می باشد.

که البته برای هر مدل تعداد چشمکها و ایرادهای معادل آنها متغیر بوده و در ابتدای نقشه سرویس هر مدل شرح داده شده است. توصیه اصلی شمردن تعداد این چشمکها و ارائه آن به همراه مدل دستگاه برای مشاوره با متخصصین تعمیرات سونی می باشد.

سیستم عیب یابی تلویزیون سونی

سیستم عیب یاب داخلی سونی که در تلویزیونهای LCD سونی رشد خوبی کرده بود در تلویزیونهای LED باز هم پیشرفت کرد و دقیق تر شد تا هر چه بهتر به خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون سونی کمک کند.

هر چند سونی با طراحی خاص خود بسیاری از عیبها را در این سیستم پوشش داده ولی بعضی ایرادهای تلویزیونهای سونی را این سیستم عیب یاب متوجه نمی شود که بعضی از آنها را در ادامه ذکر می کنیم:

نگاتیو شدن و نویز روی تصویر : احتمال خرابی برد CON و MAIN BOARD

نداشتن تصویر و صدا در ورودیهای HDMI و AV : احتمال خرابی در MAIN BOARD

خرابی PROCESSOR اصلی به نحوی که دستگاه توانایی تشخیص اطلاعات دریافتی را نداشته باشد.

با توجه به سیستم خاص سونی در تشخیص ایراد دستگاههای خود هر تعداد چشمک در مدلهای مختلف معانی و مترادفهای خاص خود را دارد و بهترین راه برای تشخیص و عیب یابی کامل دستگاه ارائه مدل کد و تشریح ایراد و یا ذکر تعداد چشمک به متخصص تعمیرات جهت دریافت بهترین راهنمایی و عیب یابی دستگاه و فراهم آوردن شرایط تعمیر تلویزیون سونی در منزل شما می باشد.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

تعمير تلويزيون سونی در محل

تعمير تلويزيون سونی در محل يکي از خدمات تخصصي ارائه شده در مرکزسیما تبریز است که در راستاي رضايتمندي مشتريان و آسايش هموطنان گرامي به دست گروهی از مهندسان متخصص و کارآمد اين زمینه انجام مي پذيرد.

 تعميرات تلويزيون سونی با بهره مندي از گسترده‌ ترين مجموعه ارائه دهنده سرويس در محل و همچنين مجهزترين مرکز تماس با خدمات متنوع اين حوزه در خدمت همه هموطنان ارجمند است. شما کاربران گرامي مي توانيد درخواست خود مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل تلويزيون سوني را از طريق يکي از راه هاي ارتباطي ذکر شده در وب سايت ثبت نماييد. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما به محل موردنظر اعزام گشته و عمليات مورد نياز را آغاز مي نمايند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
شماره تماس : 09146556540 آقای مهندس اروجلو

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×