وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال

توسط:
ایجاد:
۲۳ مهر ۱۴۰۱

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در محل یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سیما تعمیر است. مرکز تعمیرات سیما تعمیر با همکاری تیمی از زبده ترین تعمیرکاران و کارشناسان دو حوزه تعمیرات سخت افزار و نرم افزار، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور، تعمیرات تلویزیون تی سی ال ، آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور به کاربران محترم است.

کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه می توانند به نمایندگی تعمیرات سیما تعمیر مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز وجود نداشته باشد می توان از سرویس تعمیر در محل تلویزیون و مانیتور استفاده نمود.

تعمير تلويزيون تی سی ال دربردارنده تمامي خدمات تعمير ویا تعويض برد است که در خدمات پس از فروش اين نمايندگي ذکر شده است. در اين مرکز به منظور کسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با تعمير تلويزيون تی سی ال ، تلويزيون‌هاي ال اي دي، تلويزيون‌هاي هوشمند smart و پنل هاي led ,lcd همراه گارانتي عرضه‌ مي‌گردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمايندگي مرکز سرویس ایران با دارا بودن چندين دهه تجربه در زمينه‌ي تعمير قادر به ترميم تمامي عيب ها و رفع مشکلات تلويزيون تی سی ال مي‌باشند.

چرا سیما تعمیر ؟

استفاده از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیر روز دنیا

بهره مندی از نیروی کار ماهر و متخصصان زبده

امانت داری و مشتری مداری

استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در محل با گارانتی خدمات

متخصصان حاضر در واحد تعمیر تلویزیون تی سی ال در تبریزدر قدم اول با بررسی های دقیق به عیب یابی دستگاه می پردازند و قطعه ی معیوب را شناسایی می کنند. عیب یابی دقیق مهم ترین بخش در فرآیند تعمیرات تلویزیون به شمار می رود و در صورتی که به درستی انجام نشود نتایج مطلوبی نخواهد داشت. به عبارتی زمانی که عیب یابی تلویزیون به درستی انجام نمی شود تعمیرات بی نتیجه بوده و مشکلات دستگاه حل نخواهد شد.
پس از عیب یابی فرآیند تعمیرات آغاز می شود. تعمیرات در واحد تعمیر تلویزیون تی سی ال در تبریز با استفاده از مدرن ترین ابزارآلات انجام می شود. متخصصان و کارشناسان حرفه ای در این واحد به دلیل بهره مندی از به روز ترین متد های تعمیراتی در مدت زمانی کوتاه تمامی عیوب دستگاه را برطرف خواهند کرد. کلیه ی دستگاه ها پس از اعمال فرآیند تعمیرات برای کاربران تست شده و در مرحله ی آخر در صورت عملکرد درست به مشتری تحویل داده می شود.

تعمیر مین برد تلویزیون تی سی ال

تعمیر مین برد تلویزیون یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون تی سی ال در تبریز است. از آنجا که مین برد تلویزیون محل قرارگیری پردازشگر تلویزیون، حافظه رم تلویزیون و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی، HDMI و … است، هر گونه اشکال پیش آمده در قابلیت های مذکور می‌تواند به نوعی با مین برد تلویزیون در ارتباط باشد.
به عبارتی دیگر علت بروز اشکال در صدا، تصویر، اتصالات تلویزیون و مواردی از این دست را می‌توان در مین برد جستجو کرد، چرا که بخش سخت افزاری مرتبط با این قابلیت ها، بر روی مین برد قرار گرفته است. خرابی مین برد تلویزیون نشانه‌هایی دارد که برخی از آنها عبارتند از: خاموش شدن تلویزیون و به حالت استند بای stand by رفتن، خاموش شدن خودبخودی تلویزیون، هنگ کردن تلویزیون، گیر کردن تلویزیون بر روی لوگو، روشن و خاموش شدن تلویزیون و .. . سرویس‌های مرتبط با تعمیر مین برد تلویزیون تی سی ال، به صورت تعمیر در محل نیز ارائه می‌گردد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×