وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تبریز

توسط:
ایجاد:
۱۷ آبان ۱۴۰۱


با توجه به این که رفت و آمد ساکنین استان آذربایجان شرقی به تهران هزینه‌ بر و زمان‌ بر است، تیم مدیریت نمایندگی سامسونگ شرایطی را برای رفع مشکلات این عزیزان فراهم نموده است. ساکنین عزیز این استان می توانند از خدمات غیر حضوری نمایندگی مجاز سامسونگ بهره مند شوند. با توجه به این که نمایندگی سامسونگ در تبریز هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده، این عزیزان می توانند محصول مورد نظرشان را به نمایندگی تهران ارسال کرده و از این طریق، سرویس های مورد نظر خود را دریافت نمایند.

در صورت تمایل به خرید هریک از انواع لوازم خانگی، تلویزیون، کولرگازی و اسپلیت، گوشی، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و … این برند نیز می‌توانید راهنمایی های لازم را از متخصصان واحد فروش دریافت نمایید. برای اطلاع از روش های تماس با نمایندگی سامسونگ در تبریز ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعمیرگاه مجاز سیما تعمیر تبریز بعنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی SAMSUNG در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تبریز آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات تلویزیون LED و LCD سامسونگ در انواع مدل ها توسط سیما تعمیر بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

تلویزیون سامسونگ


این مرکز دارای یک شعبه واقعی در سطح تبریز است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز SAMSUNG می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های سامسونگ و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد

مشکلات احتمالی تلویزیون سامسونگ

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×