وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون سونی

توسط:
ایجاد:
۲۵ مرداد ۱۴۰۰


تعمیر تلویزیون sony در این مرکز به دست زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. آنچه مارا متمایز می سازد، اعتماد و اعتباری است که از سمت مشتریان گرامی دریافت می کنیم. استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر تخصصی تلویزیون سونی در این مرکز ضمن سرعت بخشی به فرآیند سرویس دستگاه، سبب گشته تا راهکارهای پیاده شده بالاترین تأثیر را داشته و کیفیت نخستین دستگاه بازیابی شود.

شما کاربران گرامی جهت استفاده از خدمات ارائه شده در این مرکز کافی است تا در صورت افت عملکرد دستگاه و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن با مرکز تعمیرات تلویزیون سونی تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز بهره‌ ببرید. کارشناسان ما به دو صورت تعمیر در محل تلویزیون و تعمیر در مرکز در کنار شما خواهند بود و اشکالات دستگاه شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت رفع خواهند ساخت.

تعمیر برد پاور تلویزیون سونی

تاکنون با خودتان فکر کرده‌اید که تلویزیون چگونه روشن می‌شود؟ درواقع یکی از قطعات مهم‌ تلویزیون که موجب روشن شدن تلویزیون می‌شود، برد پاور تلویزیون است. برد پاور ولتاژ مورد نیاز برای کار کردن هر یک از قطعات تلویزیون را تامین می‌کند؛ بنابراین بدیهی است که خراب شدن آن مانع از روشن شدن تلویزیون شود حتی گاهی اوقات خرابی برد پاور موجب دیر روشن شدن تلویزیون و روشن و خاموش شدن تلویزیون نیز می‌شود.

درصورتی که با هر یک از این مشکلات در تلویزیون سونی روبه‌رو شدید، می‌توانید با نمایندگی رسمی سونی تماس بگیرید تا تکنسین‌های متخصص این مرکز جهت ارائه خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی تلویزیون سونی به محل مورد نظر اعزام شوند.

صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون سونی

اگر تلویزیون سونی نمی تواند در یکی از ورودی های سیگنال ویدیو، تصویری را نمایش دهد اما ورودی های سیگنال ویدیو دیگر سالم هستند، پس این نوع علامت تلویزیون به خاطر وجود مشکل در مادربرد است. خدمات مرتبط با رفع این اشکال در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی ارائه می گردد. هنگامی که تلویزیون تصویر ندارد اما چراغ ال ای دی روشن شده و از قرمز به آبی یا سبز تغییر رنگ می دهد به این معنی است که مادربرد سیگنال Start-up را به برد PSU ارسال می کند.

از دیگر عواملی که باعث سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود می توان به سوختن پیکسل اشاره کرد. هر صفحه نمایش از تعداد زیادی پیکسل ساخته شده است که با حرکت های خود باعث نمایش رنگ ها در تصویر می شوند. ایجاد لکه های تاریک در صفحه تلویزیون که بیشتر در تلویزیون‌های ال سی دی دیده می شود مربوط به خرابی پنل است. از مهمترین دلایل سیاه شدن تصویر تلویزیون، خراب شدن بک لایت یا لامپ تصویر آن است. بک لایت روشنایی لازم را برای نمایش تصاویر در پنل ایجاد می کند. بنابراین خرابی بک لایت موجب سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود

نیمی از صفحه خالی است و تلویزیون تصویر ندارد در حالی که نیمی دیگر عادی است


عمدتا این نوع علامت به خاطر کابل (های) FPC ایجاد می شود. این کابل خروجی از T-CON به برد راه انداز Source Driver) Source) است. در این وضعیت علاوه بر کابل FPC ، کانکتورهای آن در برد T-CON و برد راه انداز Source نیز می بایست بررسی گردند. بعضی از همکاران در حوزه تعمیر، بر این تصورند که پس از تعویض برد T-con و حل شدن این مشکل، کار به پایان رسیده است اما مشکل واقعی فقط به خاطر وجود لحیم سردی در کانکتور یا غیره است.

تعویض پنل تلویزیون سونی

بروز خرابی در پنل تلویزیون سونی ممکن است به دلایل متعددی روی دهد؛ که البته در این میان، برخی علل رایج‌تر و شایع‌تر هستند. شکستگی پنل تلویزیون، آبخوردگی پنل تلویزیون، سولفاته شدن و سوختگی فیزیکی فلت پنل تلویزیون، سیاه شدن و دوتا شدن تصویر تلویزیون، کند شدن تصویر تلویزیون و مواردی از این دست برخی از شایع‌ترین خرابی های پیش آمده در صفحه نمایش تلویزیون های سونی است که تعویض پنل تلویزیون سونی را ضروری می سازد.

خرابی پنل تلویزیون به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین اقدام جهت رفع آن، مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و استاندارد تعمیر تلویزیون سونی است. در غیر اینصورت این احتمال وجود دارد که نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه رفع نشود، بلکه با وجود صرف هزینه بسیار، در نهایت، شاهد بروز اشکالاتی دوچندان در تلویزیون باشیم.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×