وبلاگ

مدیریت وبلاگ

عیب یابی تلویزیون اسنوا و تعمیر آن در سیما تعمیر

توسط:
ایجاد:
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

تلویزیون خود به خود خاموش شد

این عیب بیشتر به دلیل نوسان برق می باشد و در بیشتر موارد برد پاور خراب می شود. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند احتمال خرابی در برد مین نیز هست که باید مورد بررسی قرار بگیرد.تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. تلویزیون های ال ای دی اسنوا نیز به علت خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون می شود و در این موارد باید برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض شود. برای اطلاع بیشتر سایت تعمیر تلویزیون اسنوا مراجعه کنید.

تلویزیون هنگام کار کردن هنگ می کند و خاموش و روشن می شود

هنگ کردن تلویزیون بیشتر مربوط به برد مین می باشد. خرابی برد مین ال سی دی های اسنوا قابل تعمیر می باشد که در منزل انجام می شود و برد تلویزیون های ال ای دی اسنوا هم در اکثر موارد تعمیر می شوند. تعمیرات مین برد از همکاران نیز پذیرفته می شود. خرابی مین برد در تلویزیون های ال سی دی به دلیل فرسوده شدن بعضی از قطعات مصرفی می باشد. که هر چند سال باید تعویض شوند در صورتی که تلویزیون دیر تعمیر شود باعث خرابی بیشتر می شود. برای تعمیر تلویزیون اسنوا کافی است با شماره های سیما تعمیر تماس بگیرید تا از طریق فرم تماس با ما در خواست خود را ثبت کنید. 

نبودن تصویر در تلویزیون دلایل متفاوتی دارد، گاهی وقت ها این مشکل ساده بوده و با چند دکمه حل می شود، اما بعضی از مواقع این مشکل می تواند پیچده باشد و خرابی از سخت افزار تلویزیون باشد. اولین مشکلی که بهتر است بررسی شود قسمت تنظیمات تلویزیون می باشد، معمولا قسمت صرفه جویی انرژی فعال می شود و نور بک لایت تلویزیون به کمترین میزان خود می رسد، برای حل این مشکل به قسمات تنظیمات تصویر بروید و گزینه صرفه جویی انرژی را غیر فعال کنید. در صورتی که با این کار مشکل حل نشد، می توانید به قسمت تنظیمات تلویزیون بروید و در قسمت تنظیمات سیستم گزینه تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه تمام تنظیمات تلویزیون باید مرحله به مرحله انجام شود.
یکی دیگر از عوامل نداشتن تصویر در تلویزیون خرابی بک لایت تلویزیون می باشد، بک لایت  نور زمینه تصویر تلویزیون می باشد، با خراب شدن بک لایت صفحه تلویزیون سیاه می شود ولی صدا باقی می ماند، معمولا تعمیر بک لایت در منزل و محل شما انجام می شود. باید توجه داشته باشید بک لایت تلویزیون باید اورجینال باشد، در غیر این صورت خرابی بک لایت در زمان کوتاه تکرار می شود. تعمیر بک لایت در مرکز سیما تعمیر با ضمانت شش ماهه انجام می شود. تعمیر بک لایت یک کار بسیار تخصصی می باشد. تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل باید توسط افراد متخصص انجام شود، در غیر این صورت خرابی تلویزیون شما بیشتر می شود و هزینه تعمیر دستگاه شما بیشتر می شود.

علت چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون اسنوا

وقتی تلویزیون را روشن می کنیم و فقط چراغ جلویزی تلویزیون چشمک می زند و نه صدا داریم و نه تصویر این به این معنی است که مین برد تلویزیون به درستی کار نمی کند و می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از عیب های شایع که در مین برد تلویزیون به وجود می آید خرابی cpu مین برد می باشد که دلیل خرابی معمولا گرمای زیاد تلویزیون است. تلویزیون را نباید جلوی شوفاژ یا پنجره قرار بدهید چون گرمای که از پشت به تلویزیون وارد می شود باعث می شود تلویزیون بیش از حد گرم شود و باعث خرابی مین برد می شود. معمولا cpu هنگام کار کردن گرم می شود و اگر خنک کننده خوبی نداشته باشد از کار می افتد.
درصورتی بعد از روشن کردن تلویزیون چراغ پاور چشمک زد و بعد خاموش شد. ولی تلویزیون بدون تصویر بود و فقط صدای تلویزیون را می شندید معمولا این خرابی مربوط به بک لایت تلویزیون می باشد که باید تعمیر شود. دلیل خراب شدن بک لایت تلویزیون این است که ما در بیشتر اوقات از حداکثر نور زمینه استفاده می کنیم. برای کم کردن نور زمینه به منوی تلویزیون برود و حالت تصویر را انتخاب کنید و نور زمینه را به ۸۰ یا ۷۰ کاهش دهید. هرچه نور زمینه کمتر باشد عمر بک لایت تلویزیون بیشتر می شود. کم بودن نور زمینه باعث می شود که تلویزیون کمتر گرم شود و عمر تلویزیون بیشتر می شود.
مشکل رنگ در ال سی دی های اسنوا

یکی از عیب های متداول که در تلویزیون های ال سی دی اسنوا به وجود می آید ایراد در رنگ تصویر است و عیب یابی آن ها تقریبا مشکل است.عیب های رنگ در ال سی دی های اسنوا متعدد هستند،مانند حالت رنگین کمان پیدا کردن(پخش شدن رنگ در صفحه نمایش ) از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی (قرمز،آبی،سبز)
به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش ،به هم ریختگی رنگ و …
تجربه ثابت کرده است مشکلات رنگ در مانیتور ها ،در صورتی که منبع تغذیه ،برد اینورتر و بک لایت ها سالم باشد به مواردی چون مادر برد و برد کنترلر (پنل LCD) مربوط است. 

دلایلی که باعث شکستن پنل LCD می شود

پنل LCD به دلایل مختلفی ممکن است بشکند.معولا به خاطر سقوط از روی میز و رها شدن از دست ،هنگام حمل و نقل این اتفاق می افتد.گاهی اوقات ممکن است به دلیل وارد کردن فشار بیش از حد به آن هنگام تمیز کردن نیز بشکند. حتی ممکن است با پرتاپ یک خودکار یا مداد پنل دچار خرابی شود. برای جلوگیری از شکستگی پنل از محافظ صفحه نمایش استفاده کنید.

آیا امکان تعمیر پنل LCD شکسته وجود دارد؟

توجه داشته باشيد هيچ روشي براي تعمير پنل LCD شکسته وجود ندارد و تنها راه براي تعمير آن تعويض پنل شکسته با يک پنل جديد است.کريستال مايعي که ممکن است از پنل LCD شکسته خارج شود فوق العاده سمي است و برخورد آن با چشم و دهان خطرناک است.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×