وبلاگ

مدیریت وبلاگ

برای تعمیرات :گیر کردن تصویر/صفحه نمایش تار/محو بودن تصویر با سیما تعمیر همراه باشید

ایجاد:
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

گیر کردن تصویر

گیر کردن تصویر زمانی اتفاق می افتد که تلویزیون روی یک تصویر خاص گیر می کند و حتی با عوض کردن کانال هم مشکل حل نمی شود. اکثر اوقات این مشکل چند دقیقه ای دیده می شود و سپس بر طرف می شود. اما اگر تلویزیون شما به طور مکرر دچار مشکل گیر کردن تصویر می شود، نیاز به بررسی توسط یه متخصص حرفه ای دارد.
ممکن است با تنظیم میزان روشنی و کنتراست صفحه نمایش، و تغییر کانال ها بتوانید این مشکل را برطرف کنید. همچنین می توانید گزینه TV pixle shift را روشن کنید. با روشن کردن این گزینه هم ممکن است مشکل گیر کردن تصویر برطرف شود. در صورتی که با انجام این کار ها مشکل شما حل نشد، در اولین فرصت با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به طور حرفه ای و تخصصی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما اقدام کنیم.

صفحه نمایش تار

تار بودن صفحه نمایش نیز یکی از مشکلات رایج در بسیاری از تلویزیون ها است. در این حالت، جزئیات کوچک از دست می روند و کیفیت تصویر پایین می آید. این مشکل می تواند باعث شود که تماشای تلویزیون، به جای این که لذت بخش باشد، به تجربه ای کلافه کننده تبدیل شود! تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با صفحه نمایش تار به چه صورت انجام می شود؟
 اگر سیگنال دریافتی استاندارد دیجیتالی (480 p) باشد، این مشکل ممکن است رخ دهد. چرا که در این حالت، بین رزولوشن تصویر و نمایش، اختلاف به وجود می آید. البته باید ذکر کنیم که سیگنال های دیجیتالی که تلویزیون شما دریافت می کند، تحت تاثیر آب و هوا نیز قرار می گیرند. بنابراین تغییرات آب و هوا نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود.
 در هر حال، خبر خوب این است که تعمیر تلویزیون ایکس ویژن با صفحه نمایش تار، کاملا ممکن است! تیم سیما تعمیر می توانند به راحتی مشکل تار بودن صفحه نمایش را در تلویزیون شما برطرف نمایند.

محو بودن تصویر

اگر تلویزیون شما روشن است، اما برخی قسمت های تصویر حالت محو دارد، لذت بردن از تماشای تلویزیون برای شما سخت خواهد شد. شاید سعی کنید نسبت به لکه های محوی که در صفحه نمایش دیده می شوند بی توجه باشید و آن ها را نادیده بگیرید. اما قطعا این لکه ها، تجربه شما از تماشای تلویزیون را تحت تاثیر قرار خواهند داد. بنابراین در صورتی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن برای شما کار واجبی خواهد بود.
 ایراد محو بودن تصویر در تلویزیون، ایراد به نسبت رایجی است و می تواند مشکلات دیگری نیز به همراه داشته باشد. برای مثال، ممکن است زمانی که تلویزیون را روشن می کنید، تصویر رو به سیاهی برود. این ایراد، اکثر اوقات به خاطر نقص در نور پس زمینه است. این موضوع به این معنی است که تلویزین شما نیاز به تعمیرات اساسی دارد. اگر با مشکل محو بودن تصویر روبرو هستید، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید.

چرا تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید؟

تلویزیون یکی از تجهیزات ارزشمند تکنولوژی است که این روز ها از قیمت های بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین، ما کاملا درک می کنیم که شما عزیزان مایل نیستید تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را به هر کسی بسپارید. سپردن تلویزیون به فرد غیر حرفه ای برای تعمیر، می تواند هزینه های اضافی بر دوش شما بگذارد. یا حتی بدتر، ممکن است آسیب های جدی تری نیز به تلویزیون شما وارد کند. بنابراین، شاید از خود بپرسید که چرا می توانید با خیال راحت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود را به ما بسپارید؟ پاسخ اینجاست!

1 – سال ها تجربه حرفه ای

زمانی که پای تعمیرات به میان باشد، تجربه حرف اول را می زند. خبر خوب این است که تیم متخصصین ما از سال های سال تجربه حرفه ای در زمینه تعمیرات تلویزیون برخوردار است. سال های سال دست و پنجه نرم کردن با انواع ایرادات در تلویزیون های مختلف، باعث شده است که متخصصین ما کاملا با فوت و فن تعمیر تلویزیون ایکس ویژن آشنا باشند. بنابراین، می توانیم بگوییم که کمتر مشکلی وجود دارد که تیم متخصصین ما قادر به برطرف کردن آن نباشد.
2 – خدمات در محل

نیازی نیست که شما تلویزیون خود را حمل کنید و به محل تعمیرات ما بیاورید. در صورتی که مایل باشید، ما به صورت حضوری در منزل شما به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن می پردازیم. بنابراین، دردسر رفت و آمد با یک تلویزیون سنگین و بزرگ را فراموش کنید!
3 – سرعت بالا در تعمیرات

تلویزیون بخشی اساسی از خانه و کار های روزمره یک خانواده است. بسیاری اوقات تلویزیون همان چیزی است که خانواده را دور هم جمع می کند و ساعات خوشی را برای آن ها رقم می زند. بنابراین، ما کاملا درک می کنیم که تعمیر تلویزوین ایکس ویژن به سریع ترین روش، برای شما مهم است. قطعا شما نمی خواهید که چند روز از تماشای تلویزیون در خانه خود محروم باشید. بنابراین، ما تماش تلاش خود را می کنیم که در اسرع وقت نسبت به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما اقدام کنیم. سرعت بالا در تعمیرات، از استاندارد های مهم کاری ما است.
4 – تخصص در زمینه تلویزیون ایکس ویژن

هر تلویزیونی می تواند از تکنولوژی منحصر به فرد خود برخوردار باشد. به این معنی هر تلویزیون، با تلویزیون های دیگر از بسیاری جهات متفاوت است. بنابراین شما باید فردی را برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن انتخاب کنید، که در زمینه این نوع تلویزیون متخصص باشد. چرا که تلویزیون ایکس ویژن هم ایرادات خاص خود و فوت و فن های خاص خود را دارد که فقط یک متخصص آن ها را به خوبی بلد است! تیم ما با آشنایی کامل نسبت به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، در خدمت شما است تا دیگر از بابت خرابی تلویزیون خود نگران نباشید.

5 – برخورداری از وارانتی

برای آرامش خیال شما عزیزان، تعمیرات ما وارانتی نیز به همراه دارد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که پس از انجام تعمیرات، مشکل قبلی دوباره باز نخواهد گشت. در صورتی که مشکل قبلی دوباره بازگردد، شما می توانید از تعمیرات رایگان برخوردار شوید. ارائه خدمات وارانتی توسط تیم ما، به این معنی است که حل مشکل شما را تضمین می کنیم. با خیال راحت می توانید یک بار برای همیشه نسبت به تعمیر تلویزیون ایکس ویژن اقدام کنید و از مشکلات آن راحت شوید

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×