وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون اسنوا مدل 42lw5700 و 47lw5700 در سیما تعمیر تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۲ خرداد ۱۴۰۱

تلویزیون های اسنوا به مدل lw که بیشتر روی حالت استند بای می مانند این مشکل از برد مین می باشد که در 90 در صد موارد برد مین قابل تعمیر می باشد و تعمیر تلویزیون اسنوا با ضمانت سه ماهه انجام می شود تعمیرات به صورت تخصصی و جز به جز انجام می شود که کمترین هزینه را برای مشتری داشته باشد. تعمیر تلویزیون در محل شما. تعمیرات با قطعات اصلی و فابریکی مدل دستگاه شما. تعمیرات با پیشترفته ترین دستگاهای تعمیر برد انجام می شود.

تعمیر تلویزیون اسنوا مدل 42LN5420 و 47LN5420

تلویزیون های سری LN بیشتر در قسمت پاور و بک لایت دچار خرابی می شوند به این صورت که صدا دارند ولی تصویر ندارند که عیب در منزل و محل شما برطرف و به مدت سه ماه ضمانت می شود. این مدل که خرابی بک لایت در آنها شایع است نیاز به تغیراتی بر روی بردها می باشد که مشکل برطرف شود و خرابی تکرار نشود تمامی تغیرات و تعمیرات در منزل شما انجام می شود. تعمیر تلویزیون اسنوا سری LN با قطعات اصلی و فابریک همان انجام می شود. تعمیرات با ال ای دی های فابریکی با عمر بالا انجام می شود سعی ما انجام بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. قیمت تعمیر بک لایت بستگی به مدل و سایز تلویزیون دارد.

خرابی تلویزیون های 42Led5600

تلویزیون های اسنوا به مدل led نیز روی حالت استندبای می مانند و در بعضی موار ورودی Hdmi آنها از غیر فعال می شود. یه مشکل دیگر در مدل تلویزیون ها نبودن سیگنال می باشد که این مشکل هم از برد مین می باشد و تعمیر تلویزیون در منزل و محل شما با ضمانت سه ماهه انجام می شود. تعمیرات به صورت تخصصی و با قطعات اصلی و فابریکی دستگاه شما انجام می شود. همکاران محترم ریبال مین بردهای led5600 پذیرفته می شود.

تلویزیون های سری LA

این مدل تلویزیون نیز مانند سری LN بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شوند که با تغییراتی که انجام می شود باعث جلوگیری از خرابی دوباره تلویزیون می شود. تعمیرات تلویزیون اسنوا سری LA با قطعات اصلی و با ضمانت انجام می شود و تمامی خدمات در منزل و محل مشتری انجام می شود.یک مشکل دیگر در تلویزیون های اسنوا سری LA به وجود می آید خرابی مین برد تلویزیون می باشد که معولا روی آرم اسنوا می ماند و در بعضی موارد تلویزیون به حالت استند بای می رود. تلویزیون های این سری دارای امکانات زیادی می باشند مانند سه بعدی و اسمارت و کیفیت بالای تصویر. قیمت تعمیر بک لایت تلویزیون های این مدل بستگی به میزان سوختگی ال ای دی ها و سایز تلویزیون متغییر است.

مشکل استندبای رفتن تلویزیون های 42la6600

این خرابی به این صورت است که دستگاه به حالت استند بای می رود و با روشن کردن تلویزیون چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند ولی صدا و تصویر ندارد. معمولا این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون می باشد و برد در اکثر موارد قابل تعمیر است. تعمیرات با دستگاه های پیشترفته انجام می شود.

تعمیر تلویزیون اسنوا معروف به اسکارلت 42lg60r و 42lh700

تلویزیون هال ال سی دی اسنوا معروف به اسکارلت که حدود چندین سال از عمر آنها می گذره تلویزیون های بسیار با کیفت و دارای مدیریت زمان می باشند. معولا خرابی این نوع تلویزیون ها خاموش و روشن شدن هنگام کار می باشد که در بعضی از مواقع صدای تلویزیون قطع می شود و هنگ می کنند که این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون می باشد که در اکثر موارد برد مین قابل تعمیر می باشد و تعمیرات با قطعات اصلی انجام می شود و نگرانی برای برگشت به این عیب وجود ندارد. تعمیرات با ضمانت نامه کتبی انجام می شود که بعد از تعمیر تلویزیون اسنوا به مشتری تحویل داده می شود.

تعمیر تلویزیون اسنوا سری lb:

مشکل بک لایت در تلویزیون های ال ای دی شایع می باشد و در این مدل نیز این مشکل وجود دارد. تعمیر بک لایت در این مدل تلویزیون بسیار دشوار است و باید توسط افراد متخصص صورت گیرد در صورتی که این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود باعث لک افتادن در تلویزیون می شود. تعمیر بک لایت با ال ای دی های اصلی و فابریکی همین مدل انجام می شود و بعد از تعمیر مشکلی که باعث خرابی بک لایت شده است برطرف می شود. تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود
 از عیب های شایع این سری ال ای دی اسنوا از کار افتادن ورودی Hdmi می باشد که از برد مین می باشد که در بعضی موارد برد تعمیر و در مواردی نیز برد باید تعویض شود که تعویض برد با هزینه پایین انجام می شود و به مدت سه ماه ضمانت می شود.

تعمیر تلویزیون اسنوا مدل 42lb6900 و 42lb6700

این مدل تلویزیون ها بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شوند به این صورت که بعد از روشن کردن تلویزیون یک لحظه لوگوی اسنوا می آید و تصویر قطع می شود. در بعضی مواقع قبل از قطع شدن کامل تصویر سمت راست تلویزیون یک لکه سیاه ایجاد می شود و بعد از چند ماه کل تصویر سیاه می شود.  تعمیر بک لایت این مدل تلویزیون ها با قطعات اصلی و با ضمانت انجام می شود. در بعضی از موارد این خرابی از برد پاور تلویزیون می باشد که تعمیر برد در منزل انجام می شود.

تلویزیون مدل 42lb552v

این مدل تلویزیون دارای رسیور داخلی می باشد و مشکل این تلویزیون ها پاک شدن برنامه تلویزیون بعد از خاموش و روشن کردن تلویزیون می باشد که این عیب مربوط به برد مین تلویزیون می باشد و برد مین قابل تعمیر است و تعمیرات در منزل انجام می شود. یکی دیگر از خرابی های این مدل تلویزیون خرابی بک لایت تلویزیون می باشد و تعمیر بک لایت در منزل امکان پذیر می باشد و بعد از تعمیر بک لایت اصلاحیه انجام می شود تا از خرابی مجدد تلویزیون جلوگیری شود.

تلویزیون های ال ای دی اسنوا مدل 42LH597

مشکل عمده این نوع تلویزیون ها خاموش و روشن شدن تلویزیون ها می باشد که این مشکل از مین برد تلویزیون می باشد و مین برد در بیشتر موارد قابل تعمیر می باشد تعمیرات با قطعات اصلی و ضمانت انجام می شود.

تلویزیون مدل اسنوا 49lh510

در این مدل تلویزیون  برد پاور به صورت آداپتور می باشد و تمام ولتاژ ها توسط یک آی سی رگولاتر پخش می شود به همین دلیل احتمال خرابی برد مین زیاد می باشد. در صورتی که آی سی روگولاتور دچار خرابی شود ولتاژ زیاد وارد برد مین می شود و باعث خرابی برد می شود و برای تعمیر تلویزیون باید برد مین کامل تعویض شود.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×