وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون پاناسونیک

ایجاد:
۳۰ مرداد ۱۴۰۰

مجموعه تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با این دستگاه مشغول به کار است. کارشناسان مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک صرفاً پس از بررسی‌های اولیه و عیب‌یابی دستگاه، نسبت به ترمیم و تعمیر آن اقدام می‌نمایند که این امر سبب عیب یابی صحیح دستگاه و اِعمال تخصصی ترین خدمات بر روی دستگاه های معیوب گشته است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید.

تلویزیون های پاناسونیک نیز همچون سایر تلویزیون‌های مورد استفاده ممکن است به دلایلی چون عدم استفاده صحیح از دستگاه، کار کردن‌های طولانی تلویزیون، نوسانات برق و … دچار اشکال و خرابی گردند. در صورت خرابی تلویزیون آنچه که مهم خواهد بود عیب‌یابی صحیح این دستگاه و رفع اشکالات پیش آمده در آن به بهترین شکل ممکن است. از همین رو به کاربران تلویزیون های پاناسونیک توصیه می‌شود در صورت خرابی تلویزیون مورد استفاده‌شان صرفاً به نمایندگی های مجاز پاناسونیک مراجعه نمایند.

با وجود اینکه مراکز متعددی در کشور با نام نمایندگی پاناسونیک فعالیت می کنند اما باید دانست بسیاری از آنها نه تنها رسمی و معتبر نیستند بلکه در زمینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک نیز تخصص لازم را ندارند. یکی از برترین مراکز فعال کشور در حوزه تعمیرات تلویزیون، نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک است که تمامی خدمات خود را همراه با گارانتی معتبر یکماهه به مشتریان ارائه می‌کند. دارندگان تلویزیون های پاناسونیک می‌توانند به نمایندگی تعمیر تلویزیون Panasonic مراجعه کرده و خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

تعمیر تلویزیون های LED و LCD پاناسونیک در محل


بخشی از دلایل خرابی و به خصوص شکستن تلویزیون ها، ضربه خوردن آنها در حین جابجایی است. بسیاری از کاربران عنوان می کنند که تلویزیون شان در حین انتقال به تعمیرگاه ضربه خورده و مثلا دچار شکستگی پنل یا نمایشگر شده است. این مساله در کنار مشغله کاربران و نداشتن زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات، ما را بر آن داشت که سرویس تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل را ارائه دهیم. با دریافت این سرویس، دیگر نیازی نیست تلویزیون خود را جابجا کنید.

تکنسین به آدرس مورد نظر شما آمده و ضمن استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات با کیفیت، اقدامات لازم برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک را انجام می دهد. برای تعمیر تلویزیون LED و LCD پاناسونیک در محل، با نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی با شما تماس می گیرند و آدرس و اطلاعات دیگر را دریافت می نمایند. سپس تیم تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام شده و عملیات تعمیر تلویزیون پاناسونیک را به شکل حرفه ای انجام می دهند.


تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک

یکی از مراحل مهم در تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، ترمیم قطعه ای به نام بک لایت است. این قطعه شامل چند لامپ فلورسنت است که نور را به پنل تابانده و موجب نمایش تصویر می شوند. بک لایت یکی از اجزاء پنل است و خرابی آن بر عملکرد پنل تاثیر مستقیم دارد.

فرایند تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک و دیگر برندها بدین صورت است که پس از شناسایی لامپ های خراب و نیمه خراب این قطعه، اقدامات لازم برای تنظیم نور مجموعه و سپس اصلاحیه برد پاور انجام می گردد. به این ترتیب ولتاژ بک لایت تنظیم شده و فشار روی لامپ ها کاهش پیدا می کند. در نتیجه هم بک لایت تعمیر می شود و هم دیگر شاهد بازگشت مشکل در این قطعه نیستید.

تعمیر و تعویض پنل تلویزیون پاناسونیک

اگر مشکلاتی همچون وجود خطوط عمودی در تصویر، تیره شدن بخشی از تصویر یا تمام آن، نمایش به هم ریخته رنگ ها و کند شدن روند نمایش تصاویر را در تلویزیون خود مشاهده کردید، فورا برای تعمیر پنل آن اقدام کنید. این قطعه ارزش بالایی دارد و تقریبا 70 درصد قیمت تلویزیون را شامل می شود. آبخوردگی، خرابی پیکسل ها، خرابی لیکوئید و مشکلات بک لایت، عمده مشکلاتی هستند که عملکرد پنل را مختل می کنند.

اگر پنل ایرادی داشته باشد، تصویر به درستی نمایش داده نمی شود و تلویزیون نیاز به بررسی و ترمیم فوری دارد. همکاران ما نهایت تلاششان را می کنند تا ضمن تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک، از تعویض این قطعه جلوگیری کنند. با این حال بیشتر آسیب دیدگی های پنل به گونه ای هستند که مانع از ترمیم این قطعه شده و تعویض پنل را ضروری می سازند. برای تعمیر و تعویض پنل تلویزیون پاناسونیک به شکل درست و تخصصی می توانید از نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون کمک بگیرید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×