وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون ال جی که روشن و خاموش می‌شود

ایجاد:
۳۰ فروردین ۱۴۰۱

مشتریانی برای تعمیر تلویزیون و حل مشکل خاموش و روشن شدن با ما تماس می‌گیرند. این حالت زمانی رخ می‌دهد که تلویزیون روشن می‌شود، لوگو را نمایش می‌دهد و سپس سریعاً خاموش می‌شود. در اصطلاح به این حالت (ریبوت) reboot شدن گفته می‌شود.
حقیقت این است که جایی در دل تلویزیون شما،  قطعه‌ای به نام (مین برد) وجود دارد. اگر تلویزیونتان مدام reboot می‌شود به احتمال زیاد همه چیز زیر سر همین مین برد است و باید آن را تعمیر کرد. اکنون با استفاده از یک سری ابزارهای پیشرفته مانند دستگاه ریبال REBALL یا ریسولد  RESOLD می‌توان بسیاری از  تعمیرات برد را  انجام  داد. البته همیشه نیازی به تعویض و جایگزین کردن این قطعه نیست. گاهی فقط با تغییرات نرم ‌افزاری می‌توان تلویزیون را تعمیر کرد. البته ریبوت شدن تلویزیون دلایل دیگری نیز می‌تواند داشته باشد و فقط به مین برد محدود نمی‌شود. مثلاً قطعه پنل نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.
پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا مراحلی که گفته خواهد شد را امتحان کنید در غیر این صورت اگرخودتان نتوانستید مشکل را حل کنید می‌توانید برای حل این مشکل با ما تماس بگیرید
خب در این حالت چک کنید که آیا دستگاه سر ساعت خاصی خاموش و روشن می‌شود؟

ممکن است تنظیمات تایمر تلویزیون را انجام داده باشید، که در این حالت تلویزیون باتوجه به اون تنظیماتی که از قبل انجام دادید روشن و خاموش می‌شود.

اگر دستگاه پشت سر هم خاموش و روشن می‌شود، ممکن است مربوط به برق باشد و یا محافظ برق قطعی داشته باشد پس حتما محافظ را چک کنید .

دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را جدا کنید و آن ها را هم چک کنید شاید اصلا مشکلی که الان به وجود آمده برای آن‌ها باشد.

همین طور می‌توانید باتری کنترل را برای مدت زمانی (مثلا یک ربع) خارج کنید تا چک کنید که آیا کنترل پیغام اشتباه به تلویزیون می‌دهد یا خیر؟

درصورتی که مجموعه موارد را انجام دادید و مشکل برطرف نشد احتیاج است برای تعمیر تلویزیون خود با کارشناس ما تماس حاصل فرمائید.
تعمیر تلویزیون ال جی که خود به خود خاموش می‌شود

ممکن است که تایمر خاموشی تنظیم شده باشد، که باعث خاموش شدن تلویزیون سر ساعت خاصی شود، که می‌توان از قسمت تایمرها یا تنظیمات ساعت تایمر خاموشی را لغو کرد که می‌توانید 

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون های ال جی

علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی چیست؟ گاهی ممکن است با این ایراد مواجه شوید که خودکار تلویزیون خاموش شود. اول بهتر است راه حل‌های آن را بدانید:

بعضی از مدل‌های تلویزیون با توجه به مدت زمانی که برای آن‌ها تعریف شده چنانچه تغییر برنامه، ورودی و ولوم بر روی دستگاه انجام ندهید (مثلا تغییر صدا و تغییر کانال و…) به طور خودکار خاموش خواهند شد.

برای تغییر این مدت و یا خاموش کردن این گزینه در مدل‌های SJ و LH , UH ، LJ ، UJ می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

تنظیمات - عمو می - تایمر ها - خاموش شدن خودکار بر روی حالت خاموش و یا بازه‌ای متفاوت قرار دهید.
در صورت عدم رفع ایراد کافیست با کارشناس ما تماس حاصل فرمائید.

-خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی در برخی دستگاه‌های سری WEBOS:

اما توجه کنید خاموش شدن مداوم و بدون علت، نیاز به بررسی مواردی را دارد که در بندهای قبلی توضیح داده شد و اگر نتوانستید خودتان مشکل تلویزیون را برطرف کنید برای تعمیر تلویزیون خود با کارشناس ما تماس حاصل فرمائید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×