وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی در سیما تعمیر تبریز

ایجاد:
۲۴ مهر ۱۴۰۲

در زیر برخی مشکلات و خرابی های رایج که در تلویزیون های ال سی دی  و ال ای دی وجود دارد، آمده است:

  • ایجاد هاله سیاه روی تصویر
  •  کند شدن قسمتی از تصویر که نشان از خرابی صفحه یا پنل می باشد
  • تصویر یک لحظه می آید و قطع می شود ولی صدا دارد
  • رنگ های تصویر به می ریزد
  •  دستگاه روشن نمی شود
  • تلویزیون با تاخیر روشن می شود
  • خود به خود صدا زیاد می شود یا کانال ها عوض می شوند
  • نیمی از تصویر به هم میریزد و نیمی دیکر تصویر صاف دارد
  • تمامی موارد فوق بصورت عدیده در تمامی تلویزیون های LCD و LED وجود دارد و فرقی در برند و شرکت سازنده ندارد.برای حل مشکل و تعمیر تلویزیون LCD و LED خود کافیست با مرکز سیما تعمیر تماس بگیرید.ممکن است مشکلات و خرابی های دیگری نیز بوجود بیاید و در لیست موارد بالا نباشد، سیما تعمیر برای هر مشکل راه حل خاصی دارد.

    تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی LG

    یکی از کمپانی های موفق در زمینه تولید LCD و LED در دنیا شرکت LG می باشد که از سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در این سالها توانسته تلویزیون ال سی دی و ال ای دی موفقی را به دنیا عرضه کند.اما تلویزیون های ال جی با این دقتی که در تولید آنها انجام می شود دارای خرابی ها و ایرادات متعددی می باشند.به عنوان مثال تلویزیون های ال ای دی ۴۲Led5600 ال جی دارای مشکل از کار افتادن مدام کابل HDMI و بر صفحه ماندن و استند بای شدن صفحه می شوند ، که می بایست در اولین گام MAIN BOARD دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

    تعمیر تلویزیون LED سامسونگ

    یکی دیگر از تعمیرات تخصصی که در مرکز سیما تعمیر تبریز انجام می شود، تعمیرات تخصصی  LED تلویزیون های سامسونگ می باشد.تلویزیون های ال ای دی سامسونگ مشکلات و ایرادات بسیاری دارند، مکشکلاتی بمانند روشن نشدن تلویزیون، نیمه نیمه شدن تصویر تلویزیون،داشتن صدا و نداشتن تصویر، مشکلات اتصال وای فای و ... که بصورت تخصصی تمام این مشکلات را برطرف می کنیم.

    تعمیر تلویزیون LCD و LED سونی

    یکی دیگرر از خدمات تخصصی ارائه شده در مرکزسیما تعمیر، تعمیر تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سونی می باشد.ما در این مرکز تعویض و تعمیر پنل تلویزیون سونی،تعمیر مین برد و پاور LCD و LED سونی را نیز با کمترین هزینه انجام می دهیم.

    مراکز معتبر تعمیر تلویزیون lcd و led

    مرکز سیما تعمیر با ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی متنوع به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون ال سی و ال ای دی ، تعمیر تلویزیون پلاسما ، تعمیر تلویزیون OLED  در تهران می باشد و آمادگی دارد که علاوه بر تعمیر تلویزیون، تعمیر ضبط و مانیتور دودین خودرو،تعمیر سیستم های خانگی و گیرنده دیجیتال را نیز انجام می دهد.این مرکز تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی سونی،سامسونگ،ال جی،فیلیپس،صنام و پاناسونیک را انجام می دهد.در پایان اگر هنوز سوالات و ابهاماتی در رابطه با تعمیر تلویزیون lcd و led  دارید کافیست در بخش دیدگاه ها و نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

    جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
    تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
    شماره تماس : 09146556540
    تلفن دفتر: 04135595771
    همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
    آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

    برچسب ها:



    پشتیبانی سیماتبریز
    ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

    مهندس اروجلو
    سلام 👋

    به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
    امروز
    ×

    پشتیبانی سیماتبریز
    ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

    مهندس اروجلو
    سلام 👋

    به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
    امروز
    ×