وبلاگ

مدیریت وبلاگ

بررسی قیمت تلویزیون جی پلاس نسبت به سایر مدل‌ها... با سیما تعمیر همراه باشید

توسط:
ایجاد:
۲۴ خرداد ۱۴۰۱

قیمت و گزینه‌های اقتصادی همواره نقش مهمی در خرید لوازم الکترونیک داشته است. در خرید تلویزیون جی پلاس نیز اغلب قیمت این محصول با نمونه‌های دیگر که در همین ردیف قرار دارند مقایسه می‌شود.
در تلویزیون‌های دیگر تولید ایران نظیر سام و ایکس ویژن نیز فاکتورهایی برای تعیین قیمت وجود دارد که در قیاس با یکدیگر مزیت‌ محسوب می‌شود.
این مدل تلویزیون با توجه به وجود سرویس‌های مناسب برای تست، تعمیر و گارانتی‌های معتبر و نیز کاربرد قطعات مرغوب، کاملا در بورس قرار داشته و گزینه‌ای مقرون به صرفه و اقتصادی به‌شمار می‌آید. استقبال بالای عمومی از خرید این محصول نیز نشانه همین مورد است.
متریال و قطعات مورد استفاده در ساخت تلویزیون و میزان نیاز آنها به تعمیرات نیز از دیگر مواردی است که بر قیمت نهایی این تولیدات اثر می‌گذارد.

ورودی‌های جی پلاس و اشکالات احتمالی…

یکی از مواردی که تعمیر تلویزیون جی پلاس را برای مشتریان پیش می‌آورد، بروز اشکال در عملکرد ورودی‌های دستگاه است. برخی از اصلی‌ترین این مشکلات عبارتند از:

عدم پذیرش تلویزیون فایل با فرمت خاص

عدم وجود صدا روی یکی از ورودی‌ها

عدم پخش تصویر روی یکی از ورودی‌های تلویزیون

وجود نویز روی یکی از ورودی‌ها

غیرفعال بودن ورودی‌ها

هر یک از این موارد در صورت بروز نیاز به بررسی کارشناسی داشته و می‌تواند توسط متخصص این دستگاه عیب‌یابی شود.
در مورد وجود نویز یا عدم وجود صدا و تصویر در سیستم، چک کابل‌های ورودی و بررسی کارکرد سایر ورودی‌ها بخش مقدماتی عملیات تعمیر تلویزیون جی پلاس را تشکیل می‌دهد. اما در صورتی که نتیجه‌ای از این بررسی به‌دست نیاید، پیشنهاد ما سپردن ادامه کار به کارشناس مربوطه است.
در صورت عدم پذیرش فرمت خاص جهت پخش، پس از بررسی دفترچه راهنمای تلویزیون در صورت نیاز باید به سیستم هوشمند رایانه‌ای این دستگاه رجوع نموده و تنظیمات آن را با فرمت‌های قابل پخش هماهنگ نمایید.
در نهایت راه حل رفع حالت غیر فعال بودن ورودی‌ها، ریست کردن دستگاه جهت بازگشت به حالت اولیه کارخانه است. در غیر این‌صورت و عدم نتیجه‌گیری از این روش، بهتر است تعمیر تلویزیون جی پلاس را در این بخش به کارشناس مجرب حاضر سیما تعمیر بسپارید.

ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس

برخی از ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس می‌تواند دلیلی بر برتری و عالی بودن این دستگاه‌ها باشد که در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را بررسی خواهیم کرد:

ویژگی‌های تصویری تلویزیون جی پلاس

تعداد پیکسل‌های تلویزیون‌های جی پلاس که بیانگر همان رزولوشن تصویر تلویزیون است، در بازه‌ی HD، Full HD و UHD یا همان 4k قرار می‌گیرد و حتی اگر قصد خرید تلویزیون 4K داشته باشید، می‌توانید تلویزیونی از این برند را انتخاب کنید. تلویزیون‌های GPlus در برخی مدل‌ها امکان نمایش تصاویر HDR را نیز دارد و این خود بیانگر آنالیز تصویری بالای نمایشگرهاست. HDR تصویری است که با دوربین‌های پیشرفته گرفته شده و در این تصاویر جزئیات و رنگ با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود، به همین علت نیاز است تلویزیون نیز بتواند چنین تصویری را پشتیبانی کند. این تلویزیون‌ها قادر به پخش تصاویر HDR10 هستند.

پنل‌ تلویزیون‌های GPlus

شاید شنیده باشد که پنل تلویزیون‌های جی پلاس از نوع پنل A+ است و این بدان معناست که درصد ایراد پیکسل در این تلویزیون‌ها از بدو تولید تقریبا صفر است و دستگاهی با مشکل پیسکل ارائه نمی‌شود.

پنل دستگاه‌های سری جدید تلویزیون‌های جی پلاس نیز از نوع کوانتوم است و این مدل‌ها با تکنولوژی کوانتوم دات طراحی و ساخته شده اند. این فناوری باعث شده رنگ‌های ارائه شده در این تلویزیون‌ها بسیار زیبا باشد. بر اساس این فناوری ذرات کوانتوم دات در ابعاد نانو در پنل دستگاه قرار گرفته که با تابش نور، رنگ‌های متفاوتی ساطع می‌کنند و در نتیجه رنگ‌های سبز و قرمز با کیفیت بسیار بالا ساخته می‌شود؛ با توجه به اینکه نور پس زمینه یا همان Back light دستگاه به رنگ آبی است، نور آّبی از طریق پس زمینه ساخته می‌شود و در نهایت با این فناوری رنگ‌ سفید مطلق و رنگ‌های غنی تشکیل شده و می‌توانید از تصویر این دستگاه لذت ببرید.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×