وبلاگ

مدیریت وبلاگ

بهترین تلویزیون برای بازی

ایجاد:
۰۴ آذر ۱۴۰۰

بازی‌ها از گذشته بسیار بیشتر به زندگی شبیه هستند. ادامه بدهید تا دریابید که انتخاب شما در تلویزیون چگونه می‌تواند تجربیات بازی را بهتر کند.

هنگامی که آماده خرید تلویزیون جدید برای بازی هستید، مواردی است که باید در نظر بگیرید:

اتصال راحت

وقتی روی کنسول‌های بازی مانند Xbox One، PS4 و Nintendo Switch بازی می‌کنید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر راحت محیط بازی تنظیم می‌شود. اگر تلویزیون شما می‌تواند هنگام اتصال به طور خودکار کنسول بازی را تشخیص دهد، چقدر عالی خواهد بود؟ نکته بهتر این است که تلویزیون نشان می‌دهد چه نوع کنسول بازی متصل است و هر زمان که روشن شود به آن پورت تغییر می‌کند. عملکرد تشخیص خودکار را از دست ندهید.

تصویر و صدا بهینه شده است

دیدن دشمنان پنهان در تاریکی هرگز آسان نیست. با این حال، با فناوری‌هایی مانند اکولایزر سیاه پویا دیگر مشکلی نیست. اکولایزر سیاه پویا با تجزیه‌وتحلیل صحنه‌های تاریک بازی و کشف اشیاء درون آنها کار می‌کند. سپس سطح سیاه را بهینه می‌کند تا به نشان دادن چیزهایی بپردازد که قبلاً به خوبی نمی‌توانستید آنها را ببینید. علاوه بر این، فناوری HDR، که باعث می‌شود همه چیز واقعی‌تر به نظر برسد، و تنظیمات صدا بهینه شده نیز ضروری است. و با بهینه‌سازی صدا برای تنظیم هر نوع بازی‌ای که برای بازی انتخاب می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که از تمام بازی‌های خود به طور کامل لذت خواهید برد.

تاخیر ورودی اندک

چشمک نزنید! هنگامی که بازی‌های ورزشی، اکشن یا FPS (تیراندازی اول شخص) را انجام می‌دهید، تأخیر یک ثانیه‌ای برنده یا بازنده را تعیین می‌کند. به همین دلیل زمان پاسخگویی تلویزیون بسیار مهم است و چرا تلویزیون با تاخیر ورودی اندک برای بازی ضروری است. هنگام اندازه‌گیری سرعت، تأخیر ورودی - تأخیر بین فشار دادن دکمه روی کنترلر و مشاهده واکنش بازی – به ms (میلی ثانیه) اندازه‌گیری می‌شود. هر چه تاخیر ورودی کمتر باشد سرعت واکنش سریع‌تر خواهد بود. بنابراین تلویزیونی که پردازش صفحه صاف و بدون پارگی دارد (FreeSync) ضمن حفظ تأخیر ورودی کم، قطعاً انتخاب بهتری است.

حالت بازی

برای کمک به گیمرها برای شروع بازی در هر زمانی، تلویزیون‌های بازی ویژگی‌ای به نام Game Mode را ارائه می‌دهند که به طور خودکار مشخصات لازم مانند تصویر و صدا را در حد مطلوب تنظیم می‌کند و در عین حال تاخیر ورودی اندکی دارد. به یاد داشته باشید، کیفیت تصویر بهبود یافته نباید باعث افزایش تاخیر در ورودی شود زیرا یک حالت بازی واقعی کیفیت تصویر را بدون تأثیر بر تاخیر ورودی بهبود می‌بخشد.

صفحه بزرگ

اغلب گفته می‌شود هنگام خرید تلویزیون، بزرگ‌تر بهتر است - و همین انتخاب در انتخاب تلویزیون با بهترین اندازه برای بازی صادق است. این امر به‌ویژه هنگامی صحیح است که بازی چند نفره با دوستان خود انجام می‌دهید یا با خانواده در خانه خود مسابقه رقص دارید. صفحه بزرگ‌تر هر بازی را بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز می‌کند.




جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز





پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×