وبلاگ

مدیریت وبلاگ

تعمیر خرابی های تلویزیون سامسونگ در سیما تعمیر تبریز واقع در چهارراه منصور

ایجاد:
۰۴ مرداد ۱۴۰۱

پاک شدن برنامه تلویزیون

تلویزیون بعد از هر بار خاموش و روشن شدن نیاز به تنظیمات دوباهر دارد. این خرابی از مین برد تلویزیون می باشد و تعمیرات مین برد در منزل و محل شما انجام می شود.
این خرابی بیشتر در تلویزیون های رسیور دار به وجود می آید. یکی از مهترین دلایل به وجود آمدن این مشکل فرسوده شدن قطعات روی مین برد می باشد. با تعویض این قطعات مشکل برطرف می شود.

تلویزیون خاموش شده است

خاموش شدن تلویزیون می تواند دلایل زیادی داشته باشد، اولین موضوعی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، محافظ برق و کابل برق تلویزیون می باشد. سعی کنید تلویزیون را با یک پریز دیگر تست کنید تا از ورود برق به تلویزیون اطمینان حاصل کنید.
در صورتی که برق ورودی تلویزیون مشکلی نداشته باشد، به احتمال زیاد برد های تلویزیون دچار مشکل شده اند و باید توسط تکنسین تعمیرات بررسی شود.

خرابی های تلویزیون سامسونگ مدل 40f5550

در این مدل تلویزیون معمولا بک لایت تلویزیون خراب می شود و به این صورت که بالا یا پایین صفحه تلویزیون تیره می شود. خرابی دیگر این مدل تلویزیون خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می باشد و این خرابی مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد در بعضی از موارد برد قابل تعمیر است. یکی دیگر از خرابی های شایع این مدل تلویزیون خاموش و روشن شدن متناوب تلویزیون می باشد که این خرابی از مین برد تلویزیون می باشد و در منزل قابل تعمیر است.

خرابی تلویزیون سامسونگ مدل 48h6490

مشکلی که در این مدل به وجود می آید لکه لکه شدن صفحه تلویزیون می باشد که علت خرابی خاموش شدن ال ای دی های پشت پنل تلویزیون می باشد و در این مدل برای تعمیر تلویزیون باید کل ال ای دی های پنل تعویض شود. تعمیرات با قطعات اصلی انجام می شود.

مشکل از تنظیم خارج شدن تلویزیون های مدل 40d5950

این خرابی مربوط به مین برد تلویزیون می باشد و در اکثر موارد با تعویض آی سی ایپیرام مشکل برطرف می شود.

ارائه گارانتی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

ضمانت خدمات یک امر بسیار مهم در زمینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ می باشد. ارائه ضمانت نامه رسمی بعد از تعمیرات برای اطمینان خاطر شما عزیزان از خدمات ارائه شده است. این ضمانت برای رفع نگرانی شما از خرابی مجدد تلویزیون می باشد.
یک نکته حائز اهمیت اعتبار شرکت ارائه دهنده خدمات می باشد. سپردن تعمیرات تلویزیون به مراکزی که مجوز و یا مکانی برای تعمیرات ندارند بسیار اشتباه می باشد. مشاهده شده است بعضی از این مراکز به علت نداشتن تخصص و تعهد لازم مشکلات زیادی را برای همشهریان گرامی به وجود آورده اند.
اگر ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود نداشته باشد، تعمیرات انجام شده ارزش چندانی ندارد و احتمال خرابی مجدد و یا آسیب رساندن به قسمت های دیگر تلویزیون وجود دارد. سیماتعمیر با وجود تخصص و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، بازهم جهت اعتماد و رضایت مشتریان، ضمانت نامه کتبی به مشتریان گرامی ارائه می دهد.
در صوتی که خرابی تلویزیون شما در مدت ضمانت گارانتی تکرار شود، این مجموعه بدون هزینه ایاب و ذهاب و هیچ هزینه دیگری مشکل تلویزیون شما را برطرف می کند. اگر خرابی از قطعه دیگری باشد، تنها هزینه قطعه مصرفی دریافت می شود. 

سیماتعمیر مرکز تخصصي تعمیرات تلويزيون سامسونگ در سراسر تهران و شهرستان های شعبه هاي را ايجاد کرد است تا تمامي کاربران تلویزیون سامسونگ جهت تعمير تلويزيون سامسونگ در تهران به راحتي به تعميرکار متخصص دست يابي داشته باشند و با خيال راحت تعمير دستگاه خود را به ما پسپارند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×